tråkig dag

söndagar. så himla tråkiga. bara massor av läxor att göra. eller så skiter man i läxorna och gör annat. såg världens finaste gitarr idag när jag och mamma åkte runt i lite affärer på eftermiddagen och undrade varför jag slutade spela. hmm. men äh. jag kan ju starta eget band och spela på mitt sätt jorden runt. eller inte.

igår var finisarna här<3 vi såg på eva och adam. tobbe i våra hjärtan. åt chips och kladdkaka och prata massa knäppt. innan hade vi farit runt i skövde. varit på elins och lyssnat på fina vänner som sjöng och spela. åkt shoppingtåg genom staden. köpt pizza. jag åkte med matildas moppe hem till mig. sen var det tre rosa kaniner och jag.

nu vill jag att det blir fredag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0