TJOHO

hej fina och korta dag. haha eller hej matteprov som blev helt fucked i slutet. jag gillar inte matte. inte ett dugg. vi slutade halv tolv. woho. jag, karin och josse åt orientalpalace mat istället för matsalsmat. det var väldigt gott och vi åt med ro. I ungefär 2 och en hlav timma eller liknande. alla våra problem, hemligheter och allmänna uttalanden fick hela restaurangen höra. vi måste lära oss att prata tystare. sen gick vi runt på stan och leta present till anna i vår klass. tjoho. och skratta tills vi hade ont i magen. rimmade på mcD och sen gick vi hem. eller josse/karin försökte skjutsa josse/karin. det gick dåligt. sen träffa vi matilda <3. hon skulle på bio med sin klass. jag säger bara SP1sk FTW! nu sitter jag hemma, ska äta pizza och sen bär det av till karin med K för film i myskläder.

hejdå. jag är glad.


jätteful video från i somras. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0