those days before



det här var så sjukt längesen. vårterminen i sjuan. 2008. jag är fortfarande samma människa men känner mig som så mycket äldre än att det bara har gått två och ett halvt år. det hände så mycket den där tiden. men allt gick så långsamt och var faktiskt jävligt sorgligt en tid. jag lyssnade på mando diao och the killers varvat med annat jag inte ens kommer ihåg. men mr brightside och when we were young är som en tidsmaskin tillbaks till den tiden. hur arg jag var att jag inte gick på mando på lisebergshallen. jag fick tinnituss på nån himla valhalldiscoskitgrej. så onödigt. jag+linnea var det. på sommaren också.

jag orkar inte rota bland alla bilder nu längre. hur mycket som helst. jag vet inte vad det här är för himla summering. hejdå och godnatt.



det skrattretande är att jag nästan aldrig kollat på den här videon. bara read my mind och when we were young...
men jag kommer ihåg när jag och linnea satt och sjöng hela texten i korridorerna och hemma och hos varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0