oktobermys

det är mörkt ute. kom nyss hem från matilda. vi hade trevligt. jag, josse, matilda, sofia+alexander. hehe. vi hängde inte med så mycket i robinson. å kladdkaka och skrattade och kittlades mest. sen prata jag och josse massa om livet och om drömmar och annat knäppt, festivaler också, när vi gick hem.

imorgon har vi samhällsläxförhör. heh. jag måste nog läsa på lite så jag kan försvara mitt mvg. jag fattar inte att allt flyter på så bra på gymnasiet, okej då förutom tyska. men det är så tråkigt. jag menar, på högstadiet hade vi värsta pressen och man lyckades, okej jag, ändå inte hela tiden. men det känns ändå bra. för gymnasiet blev ingen chock för mig, I was prepared to die. men aja, matte/no gjorde en van vid slit. hejdå. nu ska jag sova och läsa om demokrati.


joseph gordon-lewitt. tredje klotet från solen, 10 things to hate about you och 500 days of summer. L.O.V.E. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0