LOOSING.MY.MIND.

oj. jag lyssnade på en bit av mandos nya låt. JAG ÄR SÅ GLAD. det känns bra nu. mycket bättre än innan give me fire. åh. nu är jag mer taggad på den här above and beyond grejen som jag inte riktigt fattar. KÄRLEK
plus att låten (jag var bara tvungen att lysnna lite, men nej sen så måste jag vänta tills skivan släpps typ) "No more tears" var den jag trodde hette "I want your love". väldigt spännande. jag tycker om den låten/demon eller vad fan den är. som ett tomtebloss <3

efter skolan var världensbästajoseskitfin här. vi gjorde kladdkaka på måfå. dne blev fluffig. sen gick hon hem och jag åkte buss till musikskolan. till mín fina orkester. jag och klara prata om livet och om skolan. hon är fin hon. Sen åkte jag med sällskap av gustav och sara hem med bussen i mörkret. vi har inte naturkunskapsprov. det är skitdåligt. för nu måste man plugga på lovet. blö.


i somras i stugan <3

Kommentarer
Postat av: alice

sv: jaa verkligen! Jag är så glad glad glad! Skiva betyder turné och det betyder att vi två kommer stå längst fram igen, som på pl, och få uppleva något lika magiskt igen och ååååååååååååååååh.

2010-10-26 @ 21:35:00
URL: http://alicef.blogg.se/
Postat av: alice

sv: jaa verkligen! Jag är så glad glad glad! Skiva betyder turné och det betyder att vi två kommer stå längst fram igen, som på pl, och få uppleva något lika magiskt igen och ååååååååååååååååh.

2010-10-26 @ 21:35:31
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0