I wish there was something more to this


någon fin själs video från peace and love i somras. beskriver hur hela den konserten var. råkade se ett meddelande om dvdn. oh.my.fucking.god. NEJ. haha fast ändå ja. mne jag vill inte se mig själv längst fram i världens värme i en smockfull lokal.


inte min video. peace and love 2009. men oj vad jag minns det som såhär. näradödenupplevelse. något längre fram och helt galet. gud vad jag saknar det. även fast jag klämdes bort fram staketet. tvandme. jag ryser verkligen och vill uppleva den konserten igen. känslan går inte att beskriva mer än stor lycka och tårar. gunned down in a fight it was a bloody pressure.

Kommentarer
Postat av: alice

åh minnen <3



mmmm, jag såg också detdär om dvd, jag dör. shit, tänk om det är så jävla illa caroline? alltså jag kommer se ut som en svettig iller.....

2010-10-31 @ 13:57:15
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0