now you know

okej. superdupernörd. hej det är jag. sitter och kollar igenom hela spotify efter låtar jag spelat i orkestern och musikskolan. klicka för ett urval. plus att jag (försöker) plugga naturkunskap. jag får väldig lust att spela massa när jag hör alla stycken som vi tvingade oss igenom och sen kunde nästan utantill. fina tider och roliga människor som har kommit och gått. alla lägren i forsvik. maffian och kortspelandet. spökhistorier och bara fina stunder. ialla fall. nu vet ni.  jag har även nördat harry potter idag. eftersom det blev en överdos av twilight igår, det går ju inte för sig.

sen är next stop hentorp med några av skövdes finest.





haha det bästa extra materialet från goblet of fire. har sett det hur många gånger som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0