hej

hej. snöig dag idag. igen. massor av snö. skolan var okej. fina människor som gör att man aldrig känner att skoldagen suger. det är fint. sen musikskola. det gick helt okej på lektionen. bli förundrad varje gång min lärare säger att jag fattar allting bra och så. jag kanske skulle haft en chans på estet....men nu skulle jag inte för ett ögonblick velat hamna där. eftersom jag tycker om min klass så mycket. kram på er. sen när jag kom försökte jag plugga lite matte. snälla låt provet gå bra. för det slutade med att jag satt och åt lussekatter och pepparkakor till flickan vid stenbänken. fin serie. flashback from good old days. och sen gick jag till linnea. såg på robinson och drack varm choklad. linnea och alexander följde mig hem. fint prat utanför huset. haha. nu skiter jag i matten och ska sova. guten nacht.

matte/no korridoren. skåpen. bänkarna. golvet. matte/no människorna.
helt vanlig dag på helena för ett år sedan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0