TISDAG

skoldag. jag och karin går med filipe till hans busshållplats. karin uttrycker att vi som gick på käpplunda är reeeetards. med extra svensk betoning på e. jag och ramos dumförklarar karin. hon dör av skratt. haha. sen går vi hem och pratar och pratar. exakt som varje dag. väldigt mysigt. pappa hade gjort pepparkakor. åh min drog, mitt liv. pepparkakor. sedan åkte jag buss till musikskolan för rep med orkestern för julkonserten nästa vecka. jag och klara räkna ut att vi måste gått i femman när vi började spela i orkestern tillsammans eller något. 11 år ungefär. fem fina och bra år. sedan har jag pluggat tyska, DURCH FÜR GEGEN OHNE UM. AUS AUSSER BEI GEGENÜBER MIT NACH ZEIT VON ZU.AN AUF HINTER UNTER VOR ZWISCHEN. ja, det där hemska ni vet. lite engelska och äh lite franska.

äh. jag känner för lite fina filmer. (JA JAG KAN INTE SLUTA SKRIVA FINA, FINT, OSV...GE MIG EN ORDBOK MED SYNONYMER!!)










haha.

Kommentarer
Postat av: Sofie Jacobsson

mahaa håller med sjukt svårt att inte skriva/tänka/prata om något fint utan att använda fint.Till sånt som det inte riktigt finns ord till att beskriva hur fint det var.

Inte blir det bättre av att man läser http://rodeo.net/niotillfem/ där fint liksom blir blir ännu finare:)

2010-12-08 @ 17:46:21
Postat av: Josse

snyggt,vackert, josefin andra synonymer på fint :)

2010-12-08 @ 18:16:45
Postat av: Josse

snyggt,vackert, josefin andra synonymer på fint :)

2010-12-08 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0