the end

2010 har gått till sitt slut. jag suger på att summera. ska försöka lite.

Årets..
Mest spelade låt:
Hate to say I told you so-The hives
Mest spelade band/artist: Mando diao (993)
Mest spelade album:
Oskar Linnros-Vilja Bli
(lastfm.com)

-Åkte till stockholm i februari och såg Carl Norén.
-Började spela gitarr hos en. fast mycket roligare att sitta hemma och spela sådant man vill spela.
-Åkte på stugresa till matildas stuga i några dagar med fem-människorna.
-Picknickar och annat flöt med ovan nämnda människor.
-vattenkriget mot vasa. dock med följder..
-Åkte till stockholm igen och såg mando diao på grönalund. köa i 11 timmar. men grymt var det.
-Slutade nian. Ett avslutat kapitel med människor man gått med i 10 år. Splittrade oss, vi som blev. -josse.karin.matilda.linnea.
-for till London i en vecka. övertygade mig om att det var min stad.
-Peace and love. såg spf och mando på samma dag. träffade sjukt fina människor!
-linneas spanska människa kom.
-jag fyllde 16 år.
-stugan med familj, matilda, josse.
-Göteborgstrippar. (matilda+jag+full skäggig gubbe på tåget som guidade oss i vårt framtida liv)
-Gbg kulturkalas, timo, oskar linnros
-Började gymnasiet.
-firade 4 år sedan jag köpte ode to ochrasy. början på allt galet.
-började hänga med nya människor!ni är bäst!
-robinsonkvällar med rosa människor. fast mest prat. men asbäst prat.
-livsprat, eller jag som lyssnar på livsprat haha.
-mys med människor


my carl norén.

aa. fast mycket mer har ju hänt. alla stunder i skolan. på helena och sen västerhöjd. höstterminen som gick så sjukt fort. för ja. nu är året slut. jag har tyckt om 2010. ett bra år. men 2011 hoppas jag på kommer bli så jävla awsome. peace, skivsläpp och andra konserter!

ps. chandler bing är min gud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0