and it's gonna rain and that's for sure

fika dag idag. fika på klasstiden. sedan äckelipäckeli jullunch. samhällskunskap. tråkigt. men vi fick veta betyget på civil olydnads uppsatserna. typ..SCORE!! haha. men ja. jag blev jätteglad. och nöjd. hade platt hår idag. det är lockigt nu. men det var annorlunda. ska orka platta det själv någon mer gång. var kul. sedan gick jga och karin på ännu mer julklappsjakt. blev lite fynd till min syster. nu ska jag leta kort till min mormor och morfar som jag ska framkalla. mysigt. ikväll blir det kanske mys med anna och evelina. och kanske karin.

kände, att nu i min ensamhet i mitt hus, lyssna på det här. på högsta volym. för det gör mig glad.




samme. helt borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0