pretty weird

jul, jul, jul. snart är det jul. åh jag har en chokladkalender. MAHA. gottigt. plus att här intill mig har jag det resterande godiset sen godisshoppingen igår.mehe. något som inte är jättemysigt. mina byxor blev jätteblöta när vi vandrade hem från träningen. linnea tryckte ner mig i snön. jag gjorde detsamma med henne. hon och matilda är roliga. lite störda allt. sp pakt/nv pakt. uppsatsen is not finished yet. but no worry. i have tomorrow! nu ska jag sova och ja, räkna ut nån fjantig liten fysikuppgift. gah. tänk alla himla eftermiddagar när vi satt och gjorde såna där tråkiga saker hela tiden. no offense matilda. det var awsum att sitta med dig ditt smarthead! godnatt.


hahaha. åh gud. hittade massa fulkort.vi, 13-14 år. här har jag och linnea klätt ut oss till 90-talet.
dock inte lika fult som de andra talen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0