tisdag

skola. ingen tyska! eller jo vi skulle egentligen jobba i häften på lektionen. fast utan lärare. hehe. vi smet därifrån och satte oss i akvariet och lyssnade på filipes system of down....och kollade på personer på facebook. hehe. jag har precis fixat redovisningen till engelskan. ska bara läsa lite svenska och franska och sen ska jga till min kära musikskola. hoppas bara att klara blir frisk så hon också kommer. annars får jag det tråkigt...
blev väldigt hungrig av att kolla i gamla hemkunskapsboken. så skönt att vi inte har hemkunskap. moha. fick även reda på att jag och josse har läst massa poäng språk så att vi får meritpoäng om jag fortsätter med tyska steg 4. hej vad kul. men ja. jag slipper läsa franska med torun. men tyska med håkan. skjut mig. äh. karin, anna, filipe, alen och bea är trevligt sällskap. så vi klarar det! hoppas jag.

lyssnar på alone with molly/in the valley.  flashback till peace and love 2009. björn står och hoppar precis i de första tonerna. sedan brakade helvetet lös med sheepdog. jag dör. vill ha mina fina mandosar. för två år sedan var jag fjorton år. allt jag ville ha var björn. haha. jag vill ha post!


bäst+mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0