those dancing days.

jul. imorgon är det julafton. känns overkligt. man känner att den tiden när man var liten är förbi. det pirrar inte i hela kroppen vid tanken av julafton längre. men det är ändå härligt med julen. snö på granarna utanför. ja juste. jag är i skogen nu. pappa hade köpt mobilt bredband. jag tycker om han. jag tycker om hela min familj. de står och har gjort knäck. och annat julgodis. jag har sovit massa idag. som ett litet barn. jag vaknade efter elva idag och sen på eftermiddagen somnade jag i soffan och sov två och en halv timme. asgött. men annorlunda. jag tycker om det här:


jag tycker om those dancing days. det här är deras nya låt som spelats varm på min spotify det senaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0