stressigt!!

idag blev en lång dag. halv nio gick jag och mina vänner och såg luciatåg. myspys. sedan skola till fyra. efter det blev det tempo tempo julklappsjakt på stan. men med resultat. mycket braigt. jag och matilda festade loss på baugett på baugetten och sen var det kamp-träning i en och en halv timma. massa kul med massa självförsvar typ. sedan var vi inte på latsidan utan gick hem i kalla natten, klockan åtta då. jag och linnea pratade om livet (hennes liv). mucho trevlish eftersom jag inte "pratat" med henne på år kändes det som. så. nu känns allt fint. kanske. eller ja. vi får se. imorgon är det julkonsert. och det slog mig att jag absolut inte är klar med engelska grejen! AH. muntlig sak om min favoritmaträtt. like, chicken with rice or noodles. in a "gryta" with eggplants, broccoli and coconutmilk. jummy. voila. hejdå och sovgott.


ganska ful header jag har. men den här bilden är typ finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0