MAAAHHH

hej. idag har det varit jobbapå jobba på i skolan. josse var dock och färgade håret typ hela dagen. kanske inte. men hon va inte skolan. så imorgon får vi se om hon har fått äckligt ljusa slingor i sitt mörka hår. haha. nej men franska, excelprov, engelskaredovisning, SKITÄCKLIG MAT, tavelgenomgång om lyrik och dikter på svenskan. och sen matte. eh. men jag och karin gick till vårat älskade willys efter skolan och köpte mellanmål. hehe. och sen vandrade vi runt på stan lite och tillslut kom jag hem. gjort hela samhällen. MAH. bara naturkunskap kvar. imorgon är det dans i arenan. hej och hå. och sedan julklappsbyte med the crew som filiph uttryckte det. haha. idag var engelskan ändå väldigt rolig. snacka om våra favvomaträtter och sedan gissa känd person leken. jag tog john lennon. menar. alla MÅSTE ju veta vem den människan är. karin den wannaben tog också han. haha. men du är fin ändå. filipe hade visst fått sin grupp att börja sjunga yellow submarine. han är rolig han. och sen skulle vi visst fika på måndag på engelskan. haha massa fika nu i juletid. jag älskar min klass. så roliga. och bäst. som när evelina anföll mig med en stor kram efter deras matte. du är så rolig. bra att du är glad. då blir jag också glad!:D

ja. snart ska jag äta lite och åka med bussen med linnea till träningen. (å nu började she spelas i spotifylistan, det är nog världens bästa låt, jag blir bara så glad att jag inte kan sluta le åt allt underbart i denna värld, typ ni mina vänner där ute som läser detta typ, ta åt er och känn att ni är bäst, nu ska jag sluta skriva och göra något vettigare..men jag älskar internet. världens bästa grej typ. hejdå)


hey softish girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0