JULMYS

hemma från linnea. åh. min. present. jag. älskar. er. harry potter and the philosophers stone och prisoner of azkaban. på dvd. MED extramaterial. jag är geek. men ändå. så mycket besvär, för mig. jag älskar er verkligen så mycket att det inte går att beskriva. ni är såna människor man bara kan ligga i en hög och prata med. typ som idag. haha. vi åt pepparkaksdeg och fanta exotic. VAD FAN HÄNDE MED JULMUSTEN!! sen åt vi pizza och kollade på pippis jul. karin platta mitt hår. hehe.känns så  weird med helt platt och mjukt hår. men mysigt. imorgon ska vi fika på klasstimmen. och lyssna på julmusik. kulkul!


förra årets julmys. kolla den lilla snön. det var annorlunda då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0