jullov

jullov. äntligen. halva ettan har typ gått. hjälp. vad händer med tiden.
började morgonen med frukostfika hos annlouise och mikael. även ehrling var med. världens bästa mentorer. julsånger och massa prat. jag tycker om er. sedan gav vi roliga julklappar, bara för att. roligt.upp till skolan. gröt. ner på stan. möta linnea. gå runt där. köpte en beatleströja på hm. love. sedan var vi lata och tog bussen hem till mig. jag och linnea satt mest nerkrupna i min säng och soffa och prata. lyssna på musik och prata om livet. det är bra med såna stunder. tycker om sånt. sen ska vi till erica. lite mys som vanligt. trevligt. bäst.


linnea and myself. matildas stuga. 2010. snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0