Gästinlägg: Josefin

Hej!
Sitter i biblioteket efter en tripp på stan :)
Okej, nu finns ej mycket mer att skriva.

Om Caroline:

Hej kära Caroline,
Du är så himla fin
En vän bra som få
med dig vill jag va tills mitt hår är grå (fel grammatik men förhoppningsvis ska inte svenskaläraren läsa det här.

Okej, nu ska jag skriva lite om dig i detta röriga inlägg:
Du är en jättesnäll coh fin vän som man alltid blir gald av. Du vill alltid att alla ska må bra och det gör man med dig. Det är mysigt att du är heeelt musikgalen. (Gör något med håret då, jag kan platta det igen :P)
Det är jättesvårt att skriva NU KOMMER BATTERIET ATT LADDA UR JAG FÅR SKRIVA ETT NYTT INLÄGG NÅGON GÅNG.

ADIOS AMIGA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Får hålla med i allt josse sa! Du är en riktigt bar vän och jag är extremt glad över att få ha lärt känna dig, jag hoppas det blir fler bra dagar tillsammans. Du är fin! :D

2010-12-16 @ 19:52:26
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/
Postat av: Anna

Skulle va bra, sorry! :P

2010-12-16 @ 19:53:04
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/
Postat av: erica hernant

jag håller med de andra so skrivt! en super bra tjej är vad du är carro! :)

2010-12-16 @ 21:05:16
Postat av: Josse

FAIL på det inlägget!

Får göra ett nytt när datorn inte håller på att ladda ur ^^

2010-12-17 @ 08:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0