fortsättning

Vilka ögonblick från 2010 kommer du alltid att minnas?
-peace and love
-moments på tyskalektionerna på helena
-även mattelektionerna med josse&karin.
-London
-alla skrattanfall med linnea
-skolavslutningen. "ska vi slicka på väggarna"
-alla moments på västerhöjd
-alla kvällar med mys hos folk. bäst.
finns massa
Dog någon som stod dig nära?
nej...eller jo. min mammas kusin.
Vad spenderade du mest pengar på?
Tåg, skivor, eh mat.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
you can't steal my love på peace. far away from man också. men sen tror jag att alla fina saker som människor säger till en gjorde mig gladast. man kan bli glad och leva på det i flera dagar.
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Gubben i lådan-daniel adams-ray
från och med du, ack sundbyberg-oskar linnros
roscoe-johnossi
dancing on my own-robyn
giving up the gun-vampire weekend
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med år 2009?
gladare tror jag. känns så.
Bästa boken du läste i år?
läser om alla mina favoritböcker..
Största musikaliska upptäckten?
oskar linnros/daniel adams-ray. även fast det är en slags återupptäckt.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
var sjuk...blä
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
pop. indie. converse, leggins och halsduk.
De bästa nya människorna du träffade?
ni. mina fina klasskompisar!


haha. fnissjosse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0