Årets....

Årets skiva: Vilja bli, men även above and beyond bara för I want your love/no more tears och alla andra fina låtar.
Årets låt: Från och med du
Årets artist: Carl norén, oskar linnros, daniel adams-ray
Årets konsert: Sugarplum Fairy, Cosmoz, pl!!
Årets missade konsert: Johnossi på brewhouse!! :(:(:(
Årets snyggaste konsert: Mando Diao, grönalund 4/6 !!
Årets plats: Borlänge och matildas källare!
Årets text: "you are above and beyond me"!
Årets pop-TV: psl på festival
Årets drama-TV: UNG OCH BORTSKÄMD xd
Årets video: youtube my love!
Årets vackraste: alla mina vänner!!
Årets glädjepiller: fina nya vänner från everywhere!och musik och sånt :P
Årets fränaste grej: frän..det ordet använder jag aldrig...och kommer aldrig att göra!!
Årets köp: alla skivor jag köpt. mandovinylerna..
Årets köp 2: en ny jacka. asså jag kommer inte på något. denna hösten har jga sparat pengar...hehe
Årets besvikelse: att jag inte gick på johnossi. älskar verkligen johnossi av hela mitt hjärta. och att jag missade dem på pl. började gråta när jag satt och köa till mando och hörde roscoe. bara skakade och ville bara springa bort och skrika med. men sjöng med i hela konserten från staket vid mandos scen.
Årets post: hoppas att årets post kommer snart och blir sugarplum dvdn! ångest-post dock.
Årets förändring: "vi fem" splittrades efter fina tider på helenaskolan.
Årets scen: UTOPIA och FANTASIA på PEACE AND LOVE! the hives, mando, julian casablancas, hoffmaestro, vampire weekend..!!
Årets upptäckt: asså i år har jag mest lyssnat på det jag älltid lyssnat på. fast daniel adams ray och oskar linnros kan väl räknas dit då :)
Årets festival: PEACE AND LOVE!
Årets prestation:måste säga mina mvg. är så stolt över mig själv att jag kämpade till mig de där jävla betygen.
Årets återupptäckt: snookmänniskorna! the hives! :D
Årets duett: eh.
Årets stördaste: allt är stört. alla sammanträffanden och ja allt..exempel på peace. när människor som bara existerat som ett namn på kommentarer på internet helt plötsligt utbrister att "DU ÄR JU CAROLINE!!" när vi skulle springa till julian casablancas scenen...och andra människor som man bara sett på internet helt plötsligt bli verkliga typ..men även mina käraste kompanjoner är störda. josseochkarin. you know it. tre hjärnor som en. haha.
Årets cover: bleeker street-mando diao!
Årets märkliga, men göttiga, sammanträffande: asså det finns så många sammanträffanden. allt från människor i skolan som man gått på samma dagis, till människor med gemensamt gammalt förflutet och gemensamma vänner och allt. haha. men asså göttiga...går inte att komma på något..
Årets håla: hova. haha.
Årets fest: mitt och karins födelsedagsparty med spanjorer miguel som spela musik på högsta volym i mitt hus inpå småtimmarna...men asså det var så härligt kul då, just känslan av oss. vi fem :)
Årets öl: julmust.
Årets det här kommer slå igenom 2011: jadu, det vette fan, som bönderna söger...haha. typ festivala sig :P
Årets avslutning: Nians skolavslutning!
Annat bra 2010: Ny klass, fin klass, fina nya vänner, sommarens upplevelser, London, 9E<3 och annat fint.
Dåligt 2010: 9E </3

gjorde klart det här nu. lite sådär småroligt faktiskt att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0