Första dagen på Västerhöjd

okej. det var inte så hemskt som jag trodde. Klassen är helt okej. Vi fann några riktigt trevliga människor vi aldrig träffat förut. Men sedan var det gänget med några tjejer som jag hade önskat över allt annat INTE skulle gå i min klass. jaha. men så är livet. 6 killar och en flock med tjejer. kul. inte. Jag är så trött att jag skulle kunna somna på direkten. Vaknade så tidigt, för tidigt i morse. Cyklade i spöregn och typ storm. Fin look säger jag bara. när jag väl sitter där på samhäll tänker jag, FAN, varför går jag här. Jag vill ju gå estet..eller media. Men mest estet. VARFÖR!?
jaja. jag få stå ut. jag saknar min bästa vän på natur. de verkade ha kul. jag är lite besviken. Men nu lyssnar jag på the hives och tänker på hur mycket jag älskar mando diao. one blood. one heart. one band. md.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0